filippacarlsson

Alla inlägg under april 2011

<3

Av Filippa Carlsson - 27 april 2011 14:18

  Dagens dos av söthet :)

Av Filippa Carlsson - 27 april 2011 14:12

Vet faktiskt inte varför jag inte uppdatera igår :/ Men det ä´hände inte så mycket skrittade Boogie en runda och mockade ;)


Idag blir det Tomas träning med Bosse. Jag har varit ute och mockat så jag ska bara packa och byta om sen ut och rykta och förmodligen även ta in Boogie :D


 

Dusty<3

Av Filippa Carlsson - 25 april 2011 18:12

Okej, Dagen spenderades på ÅPKs påsktävling. Jag själv startade två gånger första var 80 cm. Vi var felfria men kom utanför placering. Men vi fick en rosett, en godispåse och ett äpple till finasteponnyn :)


Sen vart det en klass till som också var 80 fast omhoppningen var 90. I grunden var vi felfria men jag klantade mig så vi fick fyra fel i omhoppningen. Annars hade vi blivit placerade men men det var ju mitt fel så inget att gråta över direkt ;)


  Booge LC Perstorp delad 13:e plats precis utanför :(

Av Filippa Carlsson - 24 april 2011 11:57

Åsså hoppas det inte ser ut sådar med bakbenen alltid!


 

Av Filippa Carlsson - 24 april 2011 11:54

Jag är faktiskt redan färdig i stallet för idag. Jag red Bosse imorse. Bara skritt men ändå. Så ville Agnes rida Boogie så jag mockade sen gick jag in. Licksom lite tråkigt men så är det.


 

Foto: Jessica Hörberg

Av Filippa Carlsson - 24 april 2011 11:52

  Jag har märkt att jag lägger händerna ner i stället för att ha tummarna upp. Jag vet att jag gör det när Bosse blir stark men jag har börjat göra det hela tiden nu. Måste göra mig av med den ovanan ;)

Av Filippa Carlsson - 24 april 2011 11:48

Sommar och sol,

Skitiga tretorn.

Ovido - Quiz & Flashcards