filippacarlsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Filippa Carlsson - 24 maj 2011 17:05

 

Rebecca och Henrietta - www.ridersjumping.blogg.se


  Lamia Michelle West - www.lamiamichelle.blogg.se

<3

Av Filippa Carlsson - 24 maj 2011 16:57

Ni är det finaste jag vet...

Ni är det dyraste i världen...


 

Av Filippa Carlsson - 24 maj 2011 16:47

Sorry bad update men men ;) Träningen med Boogie igår satt som en smäck. Har nog aldrigt sett den ponnyn så lycklig när hon hoppade en trekombination på 90 cm. Seriöst hon hoppade mig ur sadlen hela tiden. Tvekade inte en ända gång. Hoppade banken utan att ens titta. Känns inte som den ponnyn som vägrade ut sig i båda klasserna på trettonspelet. Finaste ponny du kommer aldrig kunna bli ersatt om du kommer fortsätta vara sån...♥


  

Du är min stjärna oavsett vad som händer, Kärleken till dig är obeskrivlig...♥♥♥

Av Filippa Carlsson - 20 maj 2011 19:59

Idag så hände väl inte mycket mer än att en kompis var här och att jag var på Anna träning. Träningen gick lite sådär faktiskt tog något språng bara för att se om han släppte lite i sidan men funkade inte så bra så Anna red honom ett tag sen skritta jag av honom. Jag tvättade också av honom lite då det är tävling imon och att jag aldrig sett en häst som varit så blöt av svett ;)


Inte ens Boogie igår när jag intervall träna henne ;)

Av Filippa Carlsson - 19 maj 2011 17:53

 

<3

Av Filippa Carlsson - 19 maj 2011 17:29

 

<3

Av Filippa Carlsson - 19 maj 2011 17:27

  Charmtroll<3

Ovido - Quiz & Flashcards