filippacarlsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Filippa Carlsson - 14 augusti 2011 22:01

Vet att jag inte updaterer men orkar inte just nu bara för att jag är lat.


Jag har haft fult upp hela veckan så jag har inte haft tid eller kännt för att updatera. Men nu kommer et ett inlägg i alla fall :)


Idag red jag först igenon Snäckan sen så red jag Boogie som också fick agera lite ponnyridnings häst. Då min lilla kusin var här och red :)


Sen fick Bosse ut och lufta sig lite. Red mest igenom honom och ville få fram han ännu mer för skänklen han var redan väldigt pigg så  så fort man vidrörde honom med skänklen fattade han galopp. Knäppis ponny :D.


Efter det gick jag och kusinen och fixade stallet. Mockade de tre boxarna som andvänds. Lade in foder i boxarna och stdade upp grejerna vi andvänt när vi red :)


Sen har jag hållt på med rummet resten av dagen.


  Efter jag ridit Snäckan

Ovido - Quiz & Flashcards