filippacarlsson

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Filippa Carlsson - 5 november 2011 14:47

Det här är nog min absoluta favorit bild på Bosse. I alla fall från hemma ridning eller vad man ska säga =)


 

Bästa Sara som har tagit bilden =)

Av Filippa Carlsson - 5 november 2011 13:45

Jag började rida på Jeanettes Ridskola i Kvidinge när jag var tre år fyllda. Jag har ingen aning om varför jag började rida och när jag frågar mamma säger hon bara att en dag kom jag på att jag älsade hästar och ville börja rida. Och tja det var ju inte ett så dåligt beslut i alla fall. Det har ändå hållt i sig i 10 år även om jag har velat sluta och kännt att det har varit skittråkigt så har jag fortsatt i alla fall =)


 

   

Somsagt -.- 5 år på de två översta och 6 på den undre. Letade efter en bild på mig när jag skulle börja rida men hittade inte den tyvär =(

Av Filippa Carlsson - 5 november 2011 13:37

Förlåt att jag inte har bloggat förens nu men vaknade lite sent så drog direkt ut i stallet. Red först Boogie mest skritt och så trav måste få upp flåset lite på henne så hon orkar en hel bana nästa lördag. Blir nog LC eller LD vet inte för de kan ha skrivit fel på TDB.


Sen trimmade jag Bosse en ganska lång stund satt och nötte han i galoppen. Nu först efter nästan en vecka börjar han bli lite samarbets villig igen. I måndags och onsdags stog han nog mer på två ben än på fyra sen blev det bättre och bätter och idag stegrade han bara lite i början inte alls sedan. Kul när det verkligen går faramåt som det gör nu. Längtar riktigt till på lördag har inte haft sånt här tävlingssug på jätte länge nu. Tror det började komma tillbaka lite i Karlshamn när jag var med min granne och tävlade förra helgen =)


 

Dålig mobilbild på Bosse innan jag red =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards