filippacarlsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Filippa Carlsson - 27 juni 2011 12:43

Jag gillar rubriken... not.


Jaja somsagt borde jag nog packa till ridlägret imorgon. Men tänkte ängna en stund åt bloggen istället :)


Lite senare blir det att mocka och rida ponnysarna. Sen ikväll ska vi iväg och bygga boxar till lägret då.


Både Bosse och Boogie åker med då det är en tjej (Tilda) som ska rida henne då hennes häst är halt tror jag :)


Random bild från Ven ;)

Av Filippa Carlsson - 27 juni 2011 12:36

# Om jag inte kollar var jag går i trappan så snubblar jag?


# Jag packar till ridlägret just nu?


# Att jag blev helt konstig när jag läste Att Johanna GBs häst blev avlivad?


# Jag är jätte rädd för grodor och ormar men inte för insekter?


# Jag är beronde av godis?


# Jag känner inte för att köpa någon hästig grej just nu. Vilket typ aldrig händer?


# Jag sitter och kollar på disney channel med min syster just nu?

Av Filippa Carlsson - 15 juni 2011 14:21

Sorry för dålig updatering men tänker lägga bloggen lite på is nu i sommar. Sen på Lördag åker vi till turkiet...


Idag blire Tomas träning. Sista gången innan sommaren :( Aja vi ska ju ändå iväg på ridläger och semester ;) Ska gå ut och mocka nu tror jag updaterar igen imorgon ivarje fall.


Gud ad pannbander halkat ner då...

Av Filippa Carlsson - 13 juni 2011 13:41

Idag händer det typ inget ? Haha sommarlov och jag gör ingenting. Kommer rida Bosse när mamma kommer hem från jobbet får se vad som händer resten av dagen. Kommer dock inte bli någon updatering här efter detta ;)


Fina tjockis<3

Av Filippa Carlsson - 12 juni 2011 15:16

Alltid när jag rider Boogie i hagen (Inte hennes då) så ställer hon sig och dricker när jag rider förbi. Sen måste hon slabba jätte mycket också för att bli nöjd ;)

Av Filippa Carlsson - 12 juni 2011 15:13

Finaste Chili<3

<3

Av Filippa Carlsson - 12 juni 2011 15:11

Någon dag sedan när Boogie inte ville in...

Av Filippa Carlsson - 12 juni 2011 15:06

Vaknade 10 i morse. Skönt med lite sovmorgon nån gång ibland. Sen stack jag ut och skrittade Boogie lite barbacka en liten runda. Sen så mockade jag och lite sånt småfix. Så nu har jag inget att göra ;)


Någon vecka sedan

Ovido - Quiz & Flashcards