filippacarlsson

Alla inlägg under april 2011

Av Filippa Carlsson - 13 april 2011 13:38

Idag ska jag på Tomas träning med Bosse för första gången. Shit jag är faktiskt nervös :(

Av Filippa Carlsson - 12 april 2011 15:13

Hiss:

Lite mysigt med regn...


Diss:

... Men ändå tråkigt :(

Av Filippa Carlsson - 12 april 2011 15:09

Ja var ju på träning igår så blev ingen update :( Men men idag ska jag npg bara mocka.


  

Bjuder på en failbild från när vi fotta Snäckan ;)

Av Filippa Carlsson - 10 april 2011 14:58

Gud vad fint väder det är idag :D


Jaja jag red först Boogie eller ja, skrittade. Men hon känndes jätte fin och imorgon får vi börja trava :)


Sen så red jag Bosse ett riktigt galopp pass. Jag galopperade nästan hela tiden och han blev ganska flåsig så jag skrittade riktigt riktigt länge idag ju ;)


Efter det red jag faktiskt Snäckan för Agnes har sovit borta inatt och är inte hemma än så det kunde vara lite roligt för mig iallafall. Men jag red henne mycket så jag skulle få fram henne för skänklen och att hon skulle lyssna ordentligt vilket gick sådär :( Men  jag får nog rida henne lite oftare så kanske det släpper.


Men men nu ska jag snart åka på grönt kort kurs så örvänta er inte mer update från min sida ;)


  Jag och Snäckan i vintras :)

:)

Av Filippa Carlsson - 9 april 2011 13:55

Kom inte på någon rubrik. Men jag ska förmodligen snart träna för Anna. Det ända  jag har gjort på listan är att mocka Bosses box haha.


 

Han är Rättså jobbig att fotta ibland ;)

Av Filippa Carlsson - 9 april 2011 11:17

 

Ovido - Quiz & Flashcards