filippacarlsson

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Filippa Carlsson - 14 maj 2011 14:54

Gud vad länge sedan man skrev då ;) Jag har inte haft någon lust alls att blogga så hade väl en liten paus. Har kanske fortfarande men jag gör ett litet inlägg i alla fall ;)


Var och tävlade med Bosse idag. Gick jätte bra. Hoppade Ld och Ld+ fast bara i avd.b Han var jätte duktig och vi var nolla i båda klasserna känns jätte bra då uppladningen inte har varit den bästa denna veck direkt ;)


Började i måndags. Sussane träningen gick åt h*lvete rent utsagt. Sen i tisdags så gick det jätte bra på Anna träningen och han gick solklart hela tiden :D. Sen på onsdagen fick jag jätte ont i huvudet så jag orkade inte åka på Tomas träningen. Torsdagens ridpass gick väl lite si sådär :/ Han stegrade flera gånger så vi höll på att gå över. Sjukt läskigt. Igår gick det väl ganska bra också då. Men som sagt inte värlens bästa uppladning ;)


Boogie ja. Jag har änkligen börjat hoppa henne efter 3 månaders uppehåll!! Hon älskar det. Även om vi bara hoppar typ 40 så brallar on nästan av mig efter hinderna :) Naw hon är bara sötast känns jätte bra verkligen :)


Gud vad långt inlägget blev men det var ju så länge sedan :D


  Dagens rosetter :D

Ovido - Quiz & Flashcards