filippacarlsson

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Filippa Carlsson - 15 maj 2011 14:38

När man kommerterar så svarar jag under komentererna bara så att alle vet om ni har undrat något ;)

Av Filippa Carlsson - 15 maj 2011 14:35

 

Av Filippa Carlsson - 15 maj 2011 14:27

Känns bra att ha kommit igång lite på bloggen igen. Nu slipper man ha så dåligt samvete ;)


Dagen började med att jag städade rummet haha ?? Hängde upp rosetterna som har legat på min garedrob ganska länge nu :(. Sen gick jag ut och skulle igentligen gå ut och gå med Boogie men hon var så pigg så jag longerade henne istället för jag knappt kunde hålla henne? Stackars Boogan hon blev så trött så att hon hostade :/.


Ja nu ska man snart iväg på grönt kort  kurs. Eller ja om 1 och 1 halv timme så.


   

Ovido - Quiz & Flashcards