filippacarlsson

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Filippa Carlsson - 18 december 2010 20:49

      Är hälften min och hälften min systers han är 16 år och världens snällaste B-ponny. Jag fick Nalle I början på 2007 och sedan dess har han bott här. Han kommer antagligen aldrig flytta heller. Nalle och jag tävlade aldrig utan bara på någon Clear round där vi oftast var felfria :D Nalle är verkligen världens snällaste barn ponny.


 



  

Av Filippa Carlsson - 18 december 2010 20:08

Boogie som hon kallas är ett sto född 1995 detvillsäga att hon är 15 år. Vi har tävlat upp till LC med Placering men även tävlat LB. Boogie är en irländsk import. Vi tränar för Sussane Nilsson, Anna Martinson och Tomas Hammar tillsammans. På tävling har vi högst haft 4 fel tillsammans än så länge. Jag fick Boogie den 3 augusti 2009 och hon är den första och ända häst jag tävlat. så jag hoppas att vi kommer kunna ha vinster och placeringar i LB nästa år och även att vi kommer få starta en dressyr tävling.



    



  

Av Filippa Carlsson - 18 december 2010 19:48

      Jag heter Filippa och är 12 år. Jag har ridit sedan jag var 3 år jag började på ridskola och när jag sedan fick min första häst Pompe så gick jag både på ridskola och red hemma men när jag sen fick min första "Riktiga häst" Nalle så slutade jag på ridskola för att kunna rida och fixa hemma så mycket som möjligt. Nu har jag en C-ponny som heter Boogie Woogie och vi tävlar lite upp till LB lokalt. Min pappa har även en trav uppfödning som gör att vi bor på en ganska så stor gård med 19 bokar uppdelat på 3 stallar.


Än så länge har jag inte så många meriter den ända är att jag kom 2a i en LC en gång ;).


Min första häst Pompe.


     

Min andra häst Nalle



  

Min nuvarande häst Boogie Woogie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards