filippacarlsson

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Filippa Carlsson - 28 december 2010 18:59

Har ridit tre hästar idag. Först red jag Boogie och försökte på henne att lugna ner sig i galoppen. Sen red jag Nalle och gjorde likadant med honom. Men han blev väldigt flåsig så jag red inte han så länge.


Sen så mockade jag och fixade i stallet. När min syster kom hem med vår kusin så red båda två först red Agnes Snäckan och jag "tränade" vår kusin som red för andra gången idag. Hon travar redan själv. Sen fick jag rida Snäckan.


Nu sitter vi och väntar på att vetrinären ska komma till ett av fölstona.


  

Bild när jag rider Snäckan haha. Bilden är tagen med mobilen det är därför den är så kass.

Av Filippa Carlsson - 28 december 2010 09:17

Sorry att jag inte blogga igår men jag var hos frisören hala degen. Det som jag hoppades skulle hända igår hände inte pga. snön så ni får vänta med att veta.


Men nu ska jag ut och rida Boogie och Nalle. Boogie var ovanligt pigg i söndes (Jag red inte igår) så hon kickade av min syster hoppas hon inte gör samma med mig haha.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards