filippacarlsson

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Filippa Carlsson - 26 december 2010 21:16

Imprgon händer något jätte kul (Hoppas jag ;)) NI får försöka gissa :P Hehe.


  

Av Filippa Carlsson - 26 december 2010 19:32

Idag så red vi ute i snön på morgonen. Jag red inte Boogie idag för min syster ville testa henne idag. Så först red jag Nalle och lät han galoppera på ganska mycket. Men när jag galoppera så kom Agnes (Min syster) på Ubbe och galoppera förbi på utsidan och då började vi tävla haha. Agnes och Ubbe vann första loppet och jag och Nalle vann det andra.


Sen så red jag Agnes b-ponny Snäckan. Jag träna mest på bjudningen som blir lite sen inland ;) För ju mer du tar i henne ju piggare blir hon haha. Så när jag tog i tyglarna och samtidigt petade med spöet på rumpan så blev ho lite små studsig. Men silken power galopp och vilka coola galopp byten hon gjorde!!



   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards