filippacarlsson

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Filippa Carlsson - 30 december 2010 18:20

Sorry att jag inte har bloggat idag men dagen började med att jag blev väckt klockan sju! Gud vad jobbigt det var att gå upp, men när man tänkte på vad som skulle hända så gick jag upp. Det som skulle hända var att vi skulle till Stenestads Hästklinik och besiktiga en häst till mig :).


Hästen heter Mosstown Showboy och är en d-ponny på 12 år (Det kommer ett inlägg om någon dag). Han gick igenom som tur var och han åkte hem till oss.


Men bara en halvtimme efter att vi kommit hem skulle vi iväg hela familjen till Veberöd. Först körde vi till Bengts Hästsport och jag köpte ett par bruna Eskadron skydd till Showboy och ett brunt Glen Gordon scabrak med huva till Boogie.


Efter det så åkte vi till Vomb där vi har två av travhästarna hos Lutfi Kolgjini.  Vi var där några timmar och fick träffa Zagros för första gången. Vi fick tyvär inte träffa Amazing för att hans hage var så långt bort. Sen på vägen hem så åt vi på Mc Donalds.


Dessa köpte jag plus bakskydd.

 

Sånt här köpte jag också fast i brunt och utan lindor.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards