filippacarlsson

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Filippa Carlsson - 25 december 2010 16:00

Var ute och snöpulsa i det fina vädret idag. Red först Boogie och träna mycket galopp i den höga snön. Sen red jag Nalle och träna på att få han att lyssna (Han är väldigt het ibland och drar gärna iväg) det gick väldigt bra faktiskt han behövde det märkte man. När jag kom in och skulle ta av jackan så märkte jag att jag hade ridigt utan väst :o oj oj. Men nu ska jag ut och mocka så hej på er :).

Av Filippa Carlsson - 25 december 2010 15:52

Här kommer mina jul klappar men bara de hästiga för jag har inte fotat mer än det ;)



  Modern horse schabrak.   Ridstrumpor.   Ridtäcke från modernhorse.   Tyglar till Dyo'n tränset.   Kingsland kofta.   Kingsland stövelstrumpa.   Kingsland tröja.

Whitaker ridbyxor.


Mycket nöjd med julen ;).  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards