filippacarlsson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 1 februari 2011 19:14

Vet ni att jag kom på att i går hade jag haft Bosse i en månad. Helt sjukt vad tiden går snabbt !!


    

      

Fina Ponny <3

Av Filippa Carlsson - 1 februari 2011 16:12

Jag inviger mina svarta whitaker som jag köpte på trettonspelet idag då ;)


      

Urkassa bilder jag vet.

Men jag slänger in en bild på Världens bästa ridtäcke

  

och Bosse

Av Filippa Carlsson - 1 februari 2011 15:49

Ska snart ut i stallet och fixa Bosse för en Anna träning så det blir bara ett snabbt inlägg. Men jag ska nog rida Boogie med idag om jag hinner. Jag vill rida Nalle med men ni vet ju hur det e ;)


Har eventuellt köpt något idag e inte färdig men om ni vill kan ni gissa vad :)


  

Av Filippa Carlsson - 1 februari 2011 15:41

Jag älskar att titta på häst saker på internet och så men igentligen är jag väldigt snål ;).


Haha igentligen så vill jag köpa mer men köper inte det för att det är för dyrt. Men jag har bestämt mig för att i skandinavien ska jag köpa för alla mina pengar. Jag måste lära mig att har jag sagt att jag ska köpa något ska jag det.


Idag har jag kanske nästan köpt en sak som ni kanske får veta om jag köper det ;)


Förresten så tror jag att jag kommer köpa ett scapa schabrak nån gång.


Inköpninglista (eventuellt):

Bruna Whitaker ridbyxor.

Schabrak hoppas på mer än ett.

Swarovski pannband kanske eller ett fejk på hööks.

Ridkläder.

Hjälm

Väst

Impulsköp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards