filippacarlsson

Alla inlägg den 26 februari 2011

:(

Av Filippa Carlsson - 26 februari 2011 20:41

Åhh datan segar ni får bilderna i morgon tror jag :(

GHS

Av Filippa Carlsson - 26 februari 2011 18:29

Ja jag var i Göteborg hela dagen igår :) Såå himla kul alltid. Först så kollade vi på slutet av morgondagens vinnare och i pausen så gick vi in på mässan i typ 10 minuter. Jag köpte ett jätte fint Anna Scrapati schabrak i en jätte fin blå färg :)


Sen gick vi in och kolla på 140 klassen. Sen efter det så gick vi på mässan till klockan 18.00 haha. Jag köpte; Två schockemöhle schabrak, ett Dyón träns till Bosse, en slicksten typ, en filt att rida fram i, bruna whitaker ridbyxor, benskydd, kavaj, hjälm (John Whitaker) Jag tror de tvar allt haha.


Sen så mellan flyinge showen och six-bar hoppningen så köpte jag en GHS t-shirt och ett GHS schabrak :D


Har inte laddat över bilderna än men ni ska få dem ;)

Ovido - Quiz & Flashcards