filippacarlsson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 16:57

Jag tycker att vi har jätte liten sadelkammare i vår transport.


  

Kanske ser stor ut nu men tänk när jag och Agnes (Min syster) skulle på ridläger! Och tänk två dressyrsadlar... Omöjligt!


  


      

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 16:51

Åhh så här såg Boogie ut när jag tog in henne:


  


Men efter en stund:


  

Liite bättre

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 15:41

Så här ser jag ut nu :)


  

  

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 14:57

Animo ridbyxor, Kanske inte dessa men jag vill ha ett par :)


  

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 14:52

Hiss:

Vädret, Solen skiner och det är ganska varmt :)


Dessa ridbyxor:

  

Såå fräna :)


Diss:

Kommer inte på nån :(

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 14:50

Ikväll så ska jag på Tomas träning så har inte så mycket mer att skriva. Men måste mocka och sånt sen också. Tror att jag ska sätta på mig ridkläder nu men vad?

Ovido - Quiz & Flashcards