filippacarlsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:19

Jag vet att jag har gjort en men ni får en till.


Åhh jag vill ha en Kingsland väst. Då är det lika bra att få en till kofta också nä men jag vill verkligen ha en.


  

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:14

Kolla! Haha de stora är Bosses storhäst skydd (L) och de lilla är Pompes shettis skydd (XS) haha.


  


  


  

Lite stora

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:09

Träningen gick väldigt bra. I början var det lite segt men sen gick det jätte bra. Han var jätte fin.


Tränade mest på att ställa på en liten volt och att få "mina armar" att slappna av och bara hålla med händerna. Men det gick väl lite sådär haha. Mamma säger att jag tänker för mycket när jag rider. Men... Det stämer nog haha.


  

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 12:05

Så här ser jag ut: (Lite svårt att få ridbyxorna på bild bara)


    

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 11:52

Har precis kommit in efter att ha ridit Nalle och Boogie barbacka. Jätte kul haha.


Longerade även min shettis Pompe för första gången. Han är så sjukt tjock så han behöver det.


  

Hårige lille ponny.


  

Älskar dig (Jag orkade inte ta av grimman för jag tränsade i hagen)


  

6 ½ år med lilla skiten :)


  

Prinssesans öron fastnade på bild.

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 09:15

Hiss:

Outfits :) Jag älskar dem !!


Diss:

Vinter :(

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 09:14

Fina saker ju ;)


Vill ha allt :)  

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 08:46

Blir antagligen rida både eller bara Bosse. För jag ska träna för Anna med honom i eftermiddag någon gång. Vi får se när det blir.


Men sen så ska jag ut och mocka och sånt. Sen är det ponnyakuten :)


  

Bild från någon blåbärs hoppning. Men sillket hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards