filippacarlsson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 14 februari 2011 17:00

Tidsinställt inlägg eftersom jag är på träning:


Som många säger att vi hoppryttare är beroende av Kingsland. Det stämmer nog på mej haha. Jag älskar kingsland. Här kommer mina favoriter:


            

Av Filippa Carlsson - 14 februari 2011 16:07

Hinner göra ett snabbt inlägg medan jag äter för att min syster blev sjuk så vi åke rinte förrens halv 6.


Men jag har precis tagit in Bosse eller ha ndrog in mig snarare. Mina hästar hatar verkligen att vara ute när den blåser :(. Men ska byta om och så sen ska jag försöka hinna mocka båda boxarna vilket jag tror jag hinner. För det tar typ två minuter och borsta nakenråttan ;)


Smeknamn:

Boogie:

Snutte Pluttan

Boogie Poogie (När hon är sur)

Tjockis (Mest använda just nu)

Söte

Bajsponny (Moget jag vet)


Bosse:

Snutte Plutte

Pucko Ponny

Dampponny

Lilla ponnyn

Bosse Mosse

Ovido - Quiz & Flashcards