filippacarlsson

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 27 februari 2011 16:09

Designen jag har nu är bara tillfällig ett tag. Alltså jag vet att det är jätte vitt men det får va så ett litet tag till ;)

Av Filippa Carlsson - 27 februari 2011 15:35

Det blev att rida Nalle och Boogie. Först var jag helt själv i ridhuset med Nalle och vi red typ dressyr pogram och så ;)


Sen red jag Boogie som var jätte stark :( Hon drog jätte mycket så jag gjorde en övning som skulle få henne att sakta ner och sluta dra :


  

Av Filippa Carlsson - 27 februari 2011 08:52

Åhh ville köpa detta men jag hade inte råd. Men visst är det fint !?

Bild lånad från www.internationalshowjumping.blogg.se


  

Av Filippa Carlsson - 27 februari 2011 08:38

  

Allt jag shoppade ;)


Boogies slicksten


   

Benskydd haha kopior av Veredus


   

Keps som Agnes fick när hon köpte GPA hjälm


   

Tröja ;)


   

Filt jag kan ha när jag skrittar fram


   

Bruna whitaker ridbyxor


   

Bosses träns, smickrande bild haha


   

Smickrande bil här också på min John Whitaker hjälm :)  


  

Kavaj (Finare i verkligheten haha)


  

GHS schabraket ;)


  

Anna Scarpati schabraket fast färgen blev konstig på bild :(


  

Schockemöhle schabrak ;)


  

Blått schockemöhle schabrak :)


Jätte nöjd med allt :D

Av Filippa Carlsson - 27 februari 2011 08:31

Igår så red jag både Boogie och Bosse.


Båda var jätte fina och jag börjar verkligen hitta knapparna på Bosse nu. Boogie har nog aldrig gått så bra på ett dressyr pass haha.


  

Ovido - Quiz & Flashcards