filippacarlsson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 16:53

  

Naww

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 16:50

  

  

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 16:46

Det gick bra jag red bara Bosse för Boogie har gått jätte bra nu några dagar. Han kändes fin men jag red bara av han lite lätt för att han ska på hoppträning för Sussane i morgon.


Föressten det blir ingen bloggning imorgon för direkt efter skolan åker vi sen kommer vi vid åtta tiden kanske.


  

Fint med nickelfritt bet till silvriga spännen :)

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 14:10

Jag tittar på hästnet och blocket efter schabrak. Men jag får inte köpa något innan göteborg har jag bestämt mi för. Men där är några fina Scapa schabrak för typ 700!? Tycker det är lite väl mycket för där är något för 300 också men det är dressyr schabrak och det kan inte jag ha ;)


Men jag vill ha i marinblått eller Navy.

?

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 13:00

Gjorde en liten snabb design. Men tycker den blev helt ok. Ska fixa lite mer på den.


  

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 09:25

Funderar på att göra en ny header och design på bloggen. Men jag vet int vilken färg. Tycker de svarta är lite tråkigt. Har ni nåt förslag?


  

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:49

Hiss:

Alla märkes schabrak typ, scapa, RG, J van D, HV Polo, Anna Scarpati och Lami-Cell.


Diss:

Hööks schabraken, mitt ena blev helt noppigt efter en tvätt!

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:44

Som jaga skrev i förra inlägget så behöver jag ha nya stigbyglar. Men jag har inte råd och lust att köpa J.I.N eller J.E.R just nu jag får önska mig det i födelsedags present istället. Det är ju bara 10 månader dit :(


  

Tror det blir sånna från Hööks. 

Ovido - Quiz & Flashcards