filippacarlsson

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Filippa Carlsson - 8 januari 2011 21:55

Det var jätte kul inne i Helsingborg idag så himla kul att titta på alla också ju haha. Plus att titta på alla matchningar. Jag fick även fånga en ponny som ryttaren ramla av och hästen fastnade i tyglarna med benen men den var jätte snäll. Den var dansk, eller iallafall var ryttaren det haha. Ja jag har inte mer att skriva så vi hörs imorgon :)

Av Filippa Carlsson - 8 januari 2011 09:38

Dag 1.


Okej min första häst heter Pompe och är 14 år nu. Jag kommer ihåg att det var en helt vanlig dag på sommar lovet pappa höll på att fixa stacket och så men sen så kör han iväg och plötsligt kommer farfar och går in i stallet. Tio minuter senare kommer pappa körande i häst och vagn med en liten jätte söt Shettis. Det var Pompe. Älskar att höra denna historien så farfar kom ut ur stallet. Han öppnade sin baklucka på bilen och där fanns allt till Pompe. Sadel, borstar, träns och allt möjligt han fick gå in i hagen pappa hållt på med hela dagen :).  Han var så fin jag älskar han fortfarande <3 .


Jag var sex år när jag fick honom och han var sju jag har haft honom i snart sju år :).


  

Av Filippa Carlsson - 8 januari 2011 09:30

Dag 1 - Min första häst.

Dag 2 - Det här finns i min ryktlåda.

Dag 3 - En bild på stallet utifrån.

Dag 4 - En bild på stallet inifrån.

Dag 5 - Det här saknar jag.

Dag 6 - Det här gör jag direkt när jag kommer till stallet.

Dag 7 - Min favorit grej i stallet.

Dag 8 - Priser, rosettor osv.

Dag 9 - Bild på gården / Hur länge vi har bott här.

Dag 10 - Komentera vad ni vill veta dagen.


Ja jag tror jag börjar nu ;)

Av Filippa Carlsson - 8 januari 2011 09:28

Idag blir det nog inte så mycket uppdatering jag ska äta och mocka. Sen så ska jag in till helsingborg vid 13.00 och vara funktionär :). Har inte mycket mer att skriva om nu så jaja.

Ovido - Quiz & Flashcards