filippacarlsson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Filippa Carlsson - 15 januari 2011 19:55

Jag har inte alls många rosetter pga. att jag inte kunde hoppa min B-ponny så mycket. Samt att Boogie är den ända hästen jag tävlat lokalt och även blåbärshoppningar.


Men jag har ca. 16 rosetter och bara två plaketter.


  

Rosseten jag är mäst stolt över. Min andra plats i Åsbo RF. Min första men förmodligen inte min sista placering.

Av Filippa Carlsson - 15 januari 2011 11:53

Här är två till av bloggarna jag läser:


  

Sara Carlsson (Najs efternamn) - www.carlssonpataket.blogg.se


  

Jessica Andersson - www.jessiejump.blogg.se


Av Filippa Carlsson - 15 januari 2011 11:48

Blev ingen ridning igår.


Men idag ska båda hästarna bli ridna och komma ut i hagen :) Gör något inlägg lite senare ikväll också. Jag tycker inte om att göra sånna här korta inlägg så ni får en lista på vad jag ska göra idag:


1. Ta in pappas travare Chilli från hagen

2. Ta ut Boogie och Bosse i hagen fast vet inte vilken ordning

3. Rida Boogie och Bosse

4. Putsa allt. Alla träns, sadlar, madplattor osv.

5. Mocka


Om jag hinner:

1. In till Åstorp och kolla på Anna och Kristina Warg.

2. Longera någon ponny.


Ja det är dagens schema :)

Ovido - Quiz & Flashcards