filippacarlsson

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Filippa Carlsson - 16 januari 2011 18:07

Här en bild på gården fast ni har ju sett den innan.


  


Vi har bott här sedan 2008 alltså snart tre år :). Vi skulle igentligen inte flytta men pappa har hyrt mark av de som ägde gården innan ganska länge. Men pappa sa att om vi inte skulle köpa det så skulle vi nog ångra oss.


Jag hade svårt att trivas i början och kan fortfarande sakna de gamla huset som vi hade bott i sedan jag födes.


Men jag gillar så klart att bo här oftast. Om vi inte hade bott här hade vi inte kunat ha några hästar utan bara kor :(. Iochmed gården inte hade någon mark eller någonting.

Av Filippa Carlsson - 16 januari 2011 18:02

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men det har varit något hela tiden. Först kom pappas kör kompis och var där rätt länge. Jag åt lunch klockan två ungefär haha. Sen så gjorde jag läxorna och sen gick jag ut. Men när jag red Boogie så bröt jag i hop helt. Så just nu orkar jag inte skriva mer men ni får veta när jag känner att jag har vant mig vid tanken :'(

Ovido - Quiz & Flashcards