filippacarlsson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:31

Här är några benskydd som är några av mina favoriter :

Prestige skydd

Cwd skydd      

Veredus skydd

  

Eskadron skydd

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:23

Här är två av bloggarna jag läser:


  

Kristina Warg - www.kristinawarg.blogg.se


  

Johanna Grant - www.johannagrant.shapemeup.se

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:19

Dagens vill ha:

Helt klart Veredus skydd! Jag måste bara köpa ett par!! åhh vill köpa det i Göteborg men då har jag inte pengar till något annat :(


+ Utsendet

+ Kvaliteten


- Priset


  

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:16

Jag vet inte om jag ska hissa eller dissa Scapa schabraken. De är ju väldigt snygga. Men får man tävla med dem eller inte?


Troa att jag hissar dem :)


  

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:14

Gjorde en outfit.


  

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:12

Jag ska snart gå ut och rida men jag orkar inte Boogie ska även få komma ut i hagen och bralla av sig lite haha. kanske skritta henne lite också.

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:06

Hmm detta ar nog den svåraste än så länge. Eh tror att min favorit grej är min egna sopkvast. Alltså en sån med halm typ. Alla säger att den är kass men den är bäst!! haha!

Av Filippa Carlsson - 14 januari 2011 13:03

Förlåt att jag inte blogga igår men internet funkade inte :(. Men jag red för anna med Bosse och det gick jättebra. Vi hoppade lite och träna på att få med båda hans bogar. Gjorde inte så mycket mer men hovslagaren var också där så nu vet vi kanske varför hon är halt :) Hon hade alltså ett litet sår i strålen med var i :(

Ovido - Quiz & Flashcards