filippacarlsson

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Filippa Carlsson - 9 januari 2011 10:37

Min rycktlåda;


Två rotborstar'

Tre Rycktborstar

En skrapa

Två massageborstar

En hovkrats med borste och en utan

En wettextrasa

Ett paket våtservetter

Pälsglans

Babyolja

En handuk

Hovolja

Hov fett

Huvudborste

Karledsborste

Tottar

Ett mjukisdjur som är Boogies Maskot


Har mycket mer...

Men jag kommer inte på mer haha jag har den största modellen på rycktlåda men jag kan ändå inte stänga den haha.

Av Filippa Carlsson - 9 januari 2011 10:34

Idag så ska jag in till Helsingborg idag igen. Det är så kul att titta på så jag tvingade mamma att hon ska köra in mig dit.


Sen ikväll så ska jag rida Bosse. Kan ju inte rida Boogie iochmed jag inte vet om hon är skadad eller inte :(.

Ovido - Quiz & Flashcards