filippacarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa Carlsson - 30 januari 2011 09:34

Jag fick feber i går kväll så jag ska se om jag orkar rida i varje fall Bosse. Men sen så ska jag till Anna också för hon ska hoppa alla sina hästar. Så jag och min syster ska dit och titta.


Ni får fler inlägg idag i och med ni inte fick något igår :(

Av Filippa Carlsson - 30 januari 2011 09:25

Det blev ingen bloggning igår för att vi skulle först ha öppet hus i skolan

:(. Sen så kom en kompis och sen skulle vi på kalas.


Men jag han rida Boogie. Först så träna jag mäst på att hon inte skulle springa iväg så mycket direkt. Sen så träna jag på galopp byten för det behövs. Så vi lade en bom i mitten sen så galopperade jag på en åtta. Det är ju faktiskt en väldigt bra övning.


  

Hoppas ni fattar ;)

Av Filippa Carlsson - 28 januari 2011 20:34

  

Isabella Björkman - www.ihb.blogg.se


  

Malou Kastman - www.maloukastman.blogg.se

Av Filippa Carlsson - 28 januari 2011 20:32

Åhhh jag vill ha ett scapa schabrak nu :)


 

Såå fina :D 

Av Filippa Carlsson - 28 januari 2011 20:30

Hiss:

Bloggar, jag läser minst 20 per. dag.


Diss:

Vinter, Ahh kan ju faktiskt ta slut nu!!

Av Filippa Carlsson - 28 januari 2011 20:24

Idag så har det inte blivit mycket uppdatering för att pappa har varit sjuk och kidnappat datan.


Men men jag har tränat med Bosse för Jörgen idag med. Det gick jätte bra. Han var myyyycket lungnare idag han studsade inte alls mycket men kickade någon gång ;)


Blir inte mer uppdatering för att jag har inte varit hemma så mycket i veckan ;)

Av Filippa Carlsson - 27 januari 2011 20:21

Har ju faktiskt glömt att skriva om vissa hästar men här kommer de:


Unicorn:

Ubbe är min minsta systers låne häst. Han är 22 år gamal och jätte fin. Minsta hästen förutom shettisarna.


  

Haha det är faktiskt svårt att fotta när dom slår med huvet.


Chili Ås:

Chili är vår gamla V75 vinnare som vi fick sälja pga. dåliga resulat. Men sen så tog ju pappa amatörtränar licens så vi köpte tillbaka honom så pappa har någon häst att träna. Han är 6 år gammal och jätte fin.


  

 

Loventa:

Loventa är en häst som bara står här för att ägarna inte bryr sig. Så igentligen är det inte vår häst. Men det är "vår" andra Shettis :)

Av Filippa Carlsson - 27 januari 2011 20:17

Gick riktigt bra. Men han var riktigt, riktigt pigg haha. Bralla väldigt mycket sen så studsade han och drog iväg haha. Trodde jag skulle ramla av när han bralla en hel långsida. Men väldigt stolt i varje fall. Vi fick träna mycket på svängar och vissa var väldigt konstiga. Men, Men.

Ovido - Quiz & Flashcards