filippacarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa Carlsson - 22 januari 2011 12:35

Förlåt för att jag inte blogga álls mycket igår :( Ska försöka förbättra mig. Jag är fortfarande hos farmor men åker hem lite senare så då ska de bli uppdatering. I varje fall ikväll.


Hej då :)


Av Filippa Carlsson - 21 januari 2011 13:42

Blir nog inte så mycket uppdatering idag för att jag ska till farmor och farfar och sova där. Alltså blir det inte så mycket häst idag utan mäst packa. Har precis bytat hästar i hagen så snart ska jag ut och mocka :)

Av Filippa Carlsson - 20 januari 2011 13:06

Åhh jag vill jätte gärna ha ett J van D schabrak :D


  

Såå snyggt! Fast snyggare med svenska flaggan på XD

Av Filippa Carlsson - 20 januari 2011 13:02

Diss:

Pessoa schabraken!! Tycker att de är jätte fula ivarje fall denna modellen. Kan kanske vara snyggt om man matchar tillräckligt mkt.


  

Så fula !!

Av Filippa Carlsson - 20 januari 2011 09:06

   

Lamicell vs.

  

Hööks


  

Schockemöle vs.


  

Showmaster

Av Filippa Carlsson - 20 januari 2011 09:01

När jag kom ner i morse så kunde jag inte prata och kan fortfarande inte -_- Mamma är också sjuk så vi ligger hemma och vilar :( Men blir lite fler inlägg senare för nu ska jag vila.


  

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 15:08

Bosse är en tolv årig irländsk import. Han har tävlat tom. LA 148 cm i manken. Han är en otroligt fin häst som är jätte fin i dressyren och går ner på tyglen oftast. Han kan också gå passage XD. Jag hade en d-ponny på prov i november men hon gick väldigt konstigt så istället så sa Anna att hon hade en jätte fin irländare som jag kunde testa. Han var igentligen såld till Italien men de klarade inte av honom så de lämnade tillbaka honom.


Han är precis som en storhäst att rida så han är inte så vänd bar men han hoppar som ***. När jag provade honom första gången så hoppade vi 120 cm utan att jag kände mig osäker som jag ofta gör. Det var en liten beskrivning på honom :)


  

Bosse <3

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:37

Här är saker som jag har som jag gillar mycket :)


  


       

    

Ovido - Quiz & Flashcards