filippacarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa Carlsson - 27 januari 2011 15:12

Boogie var jätte duktig igår. Fick tre stopp på hela träningen men det var bara mitt fel :). Hon drog till och med iväg ett rar gånger haha. Verkligen såå stolt.


Idag så blir det första Jörgen träningen med Bosse. Ska bli jätte kul verkligen! Så jag får väl gå och ta in honom och så för om en timme kör

vi :) 

  

Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 15:12

Detta har jag på mig!


 

      


Munktröja - Kingsland

Tröja och linne - H&M

Ridbyxor - Whitaker

Strumpor - Kingsland

Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 14:48

Snäckan som jag har ridit lite är min systers lilla B - ponny. Hon är maxad och 14 år och jätte söt  



Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 14:08

Åsbo Ponnyklubb

Jag tävlar alltså för Åsbo ponnyklubb och tränar även ganska mycket där.


Sussane - Hoppning och Dressyr

Jörgen - Hoppning.


Åpk är min hemma klubb och kommer nog att förbli det ett tag.


  

Min klubb<3


Helsingborgs Fältridklubb

I Helsingborg så är jag bara medlem för att träna och igentligen så skulle jag också tälva för dem men det är inte så just nu.


Tomas - Hoppning


  



Sen tränar jag ju för min granne Anna också men det gör jag i hennes ridhus ;)

Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 14:03

Hiss:

Hästar som för en gångs skull lyder i dressyren :D


Diss:

No-läxa som tar 40 minuter!!

Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 14:01

Det blir Tomas träning ikväll med Boogie så hon får hoppa lite. Hon har inte gjort det på jätte länge, eller ja sen trettonspelen.


Så jag har inte så mycket att skriva men jag ska försöka hinna rida Bosse också. Får försöka att fixa det innan.

Av Filippa Carlsson - 26 januari 2011 13:58

Förlåt att det inte blev någon uppdatering har varit jätte kass jag vet :(


Men igår tränade jag dressyr för Sussane med Boogie. Silken dressyrhäst helt sjukt. Hon var så duktig gick i form hela lektionen! Ni som känner mig vet att hon är väldigt svår och har gjärna huvet ganska högt upp :D

Såå stolt men jag uppdatera inte för att jag hade en timmes läxläsning efter träningen.

Av Filippa Carlsson - 24 januari 2011 19:32

Blev att jag red Bosse idag. Men det gick inte så bra så jag vill inte skriva så mycket plus att jag har haft det jobbigt i skolan :(


Jag uppdaterar inte mer heller.

Ovido - Quiz & Flashcards