filippacarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:26

  

John Whitaker


  

Scapa


  

Lamicell


  

RG


Hittade inga bilder på J van D och Anna Scarpati schabrak

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:19

Här är mina favorit stigbyglar:


  

Jin


  

Soft up


  

Prestige


  

J.E.R

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:13

1. Jag börjar gråta när jag ser filmer som typ björnbröder.


2. Jag är extremt bollrädd men tycker det är kul att titta på fotboll och hockey.


3. Jag vill bli jockey men är alldeles för lång.


4. Jag är lika lång som min mamma.


5. När jag gick på ridskola så vågade jag knappt galoppera.

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:03

Sjuk idag med :( Alltså ingen träning i Helsingborg. Har inte så mycket att skriva iochmed jag inte gör så mycket när jag är sjuk. Men kan berätta om när jag släppte ut Bosse haha. Har gick runt mig i cirklar inan jag släppte han och sen så  hoppade han iväg och tog en tugga av sitt hö och sen så rullade han sig. Men han reste sig med en kick haha. Sen så bockade han en långsida innan han kunde äta. Sen när han äter så måste han ha en framhov i luften haha.

Av Filippa Carlsson - 19 januari 2011 14:01

Åhh måste bara ha!!


  

Av Filippa Carlsson - 18 januari 2011 17:27

Diss:

Att vara sjuk det sämsta man kan va :(


Hiss:

Ponnyakuten :D

Av Filippa Carlsson - 18 januari 2011 17:25

Förlåt för dålig uppdatering men jag är sjuk :( alltså inget stall. Men mamma gick bort med Bosse till Anna så hon red honom. Hon sa att han var jätte fin :D Har istället tittat på avsnitt två av ponnyakuten.

Av Filippa Carlsson - 17 januari 2011 11:12

Diss:

Mönstrade lindor! Hur fult som helst tycker jag.


  


Hiss:

Färgade stigbyglar och sporrar. Hur coolt som helst. Jag hade velat ha röda men då kan du inte matcha till så mycket.


  


Två märken är Jin (Som på bilden) och Equipe

Ovido - Quiz & Flashcards